Aktualności

Gelato to dystrybutor do lodów o wyjątkowo nowoczesnej stylistyce. Jest to uniwersalne urządzenie mroźnicze przeznaczone do przechowywania i ekspozycji lodów gałkowych. Gelato, oprócz nieszablonowego wyglądu, który zapewnia mu m.in. zastosowanie nadstawki z szybą frontową prostą, gwarantuje optymalne warunki do przechowywania lodów, przez co sprawdzi się w każdej cukiernii czy lodziarni. Gelato wyposażone jest w wewnętrzny agregatchłodniczy z innowacyjną sprężarką HITACHI Scroll o niskim poziomie hałasu. Izolowany blat urządzenia wykonano z blachy nierdzewnej i kwasoodpornej, dopasowano do umieszczenia w nim oryginalnych pojemników tubowych. Dystrybutor występuje w dwóch długościach - mniejszy o długości 1m (na maksymalnie 6 smaków lodów), oraz większy o długości 1,5m, który zapewni doskonałą ekspozycję 10 rodzajów smaków. Dodatkowym atutem witryn jest możliwosć umieszczenia na nich swojego logotypu.

Niemiecka firma Winterhalter to jeden z czołowych producentów profesjonalnych zmywarek. Proponuje sprzęt najwyżej jakości, idealny dla piekarzy, masarzy i gastronomów. Dzięki zastosowaniu innowacyjnych technik zmywania sprzęt wybiera odpowiedni program do stopnia zabrudzenia naczyń. System VarioPower usuwa najbardziej uporczywe zabrudzenia, pozostawiając naczynia i garnki higienicznie czyste, bez potrzeby dodatkowego polerowania.
Do procesu uzdatniania niezbędne jest zmiękczanie wody. Woda pozbawiona wapnia, bardziej miękka chroni przed odkładaniem się kamienia, a tym samym unikać powodowanych przez niego uszkodzeń. Zmiękczacze wody firmy Winterhalter gwarantują najlepsze warunki zmywania przy najniższych kosztach.

Nadchodzi wiosna, a razem z nią ochota na sałatkę ze świeżych owoców. Zachwyć swoich gości świeżymi, pysznymi, kolorowymi i pełnymi witamin przepisami.    Szatkownica  CL50  Robot-Coupe łączy szybkość wykonania z precyzją. Dzięki 50 rodzajom tarcz i noży przygotujesz letnie połączenia na bazie  owoców  pokrojonych  w  kostkę:  truskawek,  melona,  arbuza,  kiwi  z dodatkiem jabłek lub owoców egzotycznych takich jak mango, banan czy pitaja.
Zapomnij  o  niekończącym  się  ręcznym  krojeniu  świeżych  owoców!  Z szatkownicą  Robot-Coupe  zaoszczędzisz  sporo  czasu  i  zwolnisz  swoich pracowników  z  tego  niewdzięcznego  zadania.  W  ciągu  1  minuty szatkownica  CL50  pokroi  4  kg  owoców  na  plasterki,  w  słupki  julienne, kostkę  lub  je  zetrze!    Owoce  są  idealnie  pokrojone,  a  sałatka  wygląda doskonale  przez  cały  czas  jej  konsumowania.  Wynik:  gwarantowane zadowolenie gości i mniejsze marnotrawstwo.
Dzięki przygotowanym mieszankom owoców będziesz mógł umieścić w karcie oznaczenie „home made”. Dodaj do sałatki suszone owoce, orzechy, liście mięty, świeżej bazylii albo owoce leśne takie jak porzeczki czy maliny. Nadaj deserowi indywidualny charakter za pomocą lekkiego syropu z mleka migdałowego o waniliowym lub cynamonowym aromacie.
Szczegóły dotyczące szatkownicy znajdziesz w KATALOGU
Rynek gastronomiczny w Polsce miał w 2015 r. wartość ok 25 miliardów złotych (PMR). Według Colliners Poland udział placówek gastronomicznych w centrach handlowych stanowi ok. 12 proc. rynku. Wśród placówek tych najwięcej jest typu fast food i dominują niewielkie zakupy, o wartości kilkunastu złotych na klienta.
- Wśród przebadanych przez nas sieci gastronomicznych, niedzielne obroty w lokalach zlokalizowanych w centrach handlowych wynoszą średnio 15 proc (wahają się od 10 do 18 proc). Czyli na skutek zakazu handlu w te dni sprzedaż może spaść o ok 450 milionów złotych. Towarzyszyć może temu redukcja zatrudnienia w tych placówkach rzędu 9 proc, czyli o ok 1,8 tysiąca osób – mówi Mateusz Walewski, Starszy Ekonomista PwC.
Punkty gastronomiczne w centrach handlowych w zasadzie nie mają możliwości przeniesienia sprzedaży na inne dni tygodnia. Posiłki w centrach handlowych spożywane są przede wszystkim przy okazji innych zakupów przez co, jedynie w niewielkim stopniu obroty mogą przenieść się do restauracji poza galeriami, nieobjętych zakazem handlu.
Jak pokazują statystyki, znaczna część nowych firm nie jest w stanie przetrwać pierwszego roku i dotyczy to również branży gastronomicznej. Ważne, aby identyfikować i rozpoznawać zagrożenia, na jakie jest narażony młody przedsiębiorca, a następnie skutecznie je niwelować.
Jednym z najczęściej popełnianych błędów na wczesnym etapie zarządzania lokalem, jest przesadna ingerencja właściciela w obszary z zakresu podstawowego funkcjonowania firmy , co nazwać można efektem samozatrudnienia. Młody przedsiębiorca, swoją pracą wypełnia etaty zajmujące się najbardziej elementarną, operacyjną  działalnością lokalu. Jest on jednocześnie kucharzem, dostawcą i kelnerem. Rozmawia z przedstawicielami handlowymi i zajmuje się rekrutacją pracowników. Właściciel wykonuje zatem zadania, które sam powinien jedynie nadzorować. Najczęstszym wytłumaczeniem tego zachowania, jest złudne poczucie oszczędności. Teoretycznie, w kasie zostają pieniądze, które stanowiłyby koszt wynagrodzeń zatrudnionych pracowników. W praktyce jednak, przedsiębiorca traci cenny czas oraz energie, które powinny być skierowane na promocję, reklamę, dotarcie do jak największej liczby nowych odbiorców, poszukiwanie najlepszych i najtańszych dostawców i wiele innych zadań, które wpływają bezpośrednio na jakość zarządzania lokalem. Często właścicielowi towarzyszy również przekonanie, że nikt nie jest w stanie wykonać określonej pracy tak dobrze, jak on sam. Efekt tych działań jest zazwyczaj jeden: przemęczony nadmiarem obowiązków przedsiębiorca, odczuwa coraz mniejszą satysfakcję z pracy. W pewnym momencie, własna firma staje się źródłem problemów, ogromnego zmęczenia i niezadowolenia. Sam lokal, bez osoby, która skupiłaby się na zarządzaniu i promocji, nie ma szans na przetrwanie i z góry skazany jest na zamknięcie...
 
<script>
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){
(i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),
m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)
})(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga');
  ga('create', 'UA-101887098-1', 'auto');
ga('send', 'pageview');
</script>






