Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x
O nasAktualnościKontakt • Zadzwoń bądź napisz do nas: 508 156 783, e-mail: sklep@gieldagastronomiczna.pl

Serwis gwarancyjny


 Gwarancja

 

1.Usługodawca gwarantuje, że oferowane produkty są wolne od wad fizycznych i prawnych.
 

2. Wszystkie oferowane produkty posiadają Gwarancję Producenta, Importera lub Usługodawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez Gwaranta.
 

3. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe Producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Kupujący może także przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego.
 

4. Jeżeli nie jest to zaznaczone – na produkt udzielana jest 12 miesięczna gwarancja.
 

5. Usługodawca może ograniczyć termin gwarancji / rękojmi w odniesieniu do produktów oferowanych jako używane, sprawne ale wadliwe, uszkodzone, niesprawne, w wyprzedaży ze znaczną redukcją ceny. W takiej sytuacji zapis o ograniczonej gwarancji znajduje się zarówno w ofercie sprzedaży jak i na dokumencie potwierdzającym sprzedaż.
 

6. W przypadku produktów dostarczanych z kartą gwarancyjną, warunki gwarancji oraz termin gwarancji określa karta gwarancyjna.
 

7. W przypadku produktów dostarczanych bez karty gwarancyjnej, warunki gwarancji określa regulamin sprzedaży oraz ogólne warunki prawne.
 

8. Świadczenia z tytułu gwarancji są możliwe wyłącznie po przedstawieniu dokumentu zakupu (faktura VAT, paragon) oraz karty gwarancyjnej (jeżeli do danego produkty została wydana).
 

9. Świadczenia z tytułu gwarancji nie mają zastosowania w przypadku, w którym Klient dokonał jakichkolwiek zmian i modyfikacji w Produkcie, w tym naruszył plomby gwarancyjne umieszczone na produkcie.
 

10. Świadczenia z tytułu gwarancji nie mają zastosowania w przypadku, w którym Klient dokonał jakichkolwiek zmian i modyfikacji w dokumentach (faktura, paragon, karta gwarancyjna), w tym naruszył plomby gwarancyjne umieszczone na karcie gwarancyjnej.
 

11. Usługodawca oświadcza, że nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe na skutek niewłaściwego zastosowania oferowanych Produktów.
 

12. Na podstawie art. 558 Kodeksu cywilnego do sprzedaży towarów nie mają zastosowania przepisy dotyczące rękojmi. Wyłączenie nie dotyczy sprzedaży konsumenckiej.