Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x
O nasAktualnościKontakt • Zadzwoń bądź napisz do nas: 508 156 783, e-mail: sklep@gieldagastronomiczna.pl

Aktualności

Jesteś tutaj: Strona główna / Aktualności

Dystrybutor do lodów Gelato

Gelato to dystrybutor do lodów o wyjątkowo nowoczesnej stylistyce. Jest to uniwersalne urządzenie mroźnicze przeznaczone do przechowywania i ekspozycji lodów gałkowych. Gelato, oprócz nieszablonowego wyglądu, który zapewnia mu m.in. zastosowanie nadstawki z szybą frontową prostą, gwarantuje optymalne warunki do przechowywania lodów, przez co sprawdzi się w każdej cukiernii czy lodziarni. Gelato wyposażone jest w wewnętrzny agregatchłodniczy z innowacyjną sprężarką HITACHI Scroll o niskim poziomie hałasu. Izolowany blat urządzenia wykonano z blachy nierdzewnej i kwasoodpornej, dopasowano do umieszczenia w nim oryginalnych pojemników tubowych. Dystrybutor występuje w dwóch długościach - mniejszy o długości 1m (na maksymalnie 6 smaków lodów), oraz większy o długości 1,5m, który zapewni doskonałą ekspozycję 10 rodzajów smaków. Dodatkowym atutem witryn jest możliwosć umieszczenia na nich swojego logotypu.

Zmywarki do garnków i przyrządów kuchennych UF Winterhalter

Niemiecka firma Winterhalter to jeden z czołowych producentów profesjonalnych zmywarek. Proponuje sprzęt najwyżej jakości, idealny dla piekarzy, masarzy i gastronomów. Dzięki zastosowaniu innowacyjnych technik zmywania sprzęt wybiera odpowiedni program do stopnia zabrudzenia naczyń. System VarioPower usuwa najbardziej uporczywe zabrudzenia, pozostawiając naczynia i garnki higienicznie czyste, bez potrzeby dodatkowego polerowania. 

Do procesu uzdatniania niezbędne jest zmiękczanie wody. Woda pozbawiona wapnia, bardziej miękka chroni przed odkładaniem się kamienia, a tym samym unikać powodowanych przez niego uszkodzeń. Zmiękczacze wody firmy Winterhalter gwarantują najlepsze warunki zmywania przy najniższych kosztach.

 

 

Nowy piec konwekcyjno-parowy Retigo Vision

Firma Rm Gastro zaproponowała najnowsze rozwiązanie gastronomiczne dla restauratorów. Piec konwekcyjno-parowy Vision został wzbogacony kolejnymi innowacjami, które mają ułatwić prace kucharzom. Posiada potrójną szybę drzwi, która zapewnia doskonałą izolację przygotowywanych produktów. Nowe prowadnice na gastropojemniki oraz antybakteryjne wykończenie elementów tworzywa, które ograniczono do niezbędnego minimum. Piec posiada również nowe, intuicyjne oprogramowanie, które jeszcze bardziej ułatwi pracę oraz pozwoli na tworzenie własnych, całkowicie spersonalizowanych profili użytkownika. Każdy z użytkowników pieca będzie również otrzymywał aktualizacje, dzięki którym będzie na bieżąco ze zmieniającymi się trendami gastronomicznymi.

 

 

Domowa sałatka owocowa w mgnieniu oka dzięki szatkownicy Robot-Coupe

 

 

Nadchodzi wiosna, a razem z nią ochota na sałatkę ze świeżych owoców. Zachwyć swoich gości świeżymi, pysznymi, kolorowymi i pełnymi witamin przepisami. Szatkownica CL50 Robot-Coupe łączy szybkość wykonania z precyzją. Dzięki 50 rodzajom tarcz i noży przygotujesz letnie połączenia na bazie owoców pokrojonych w kostkę: truskawek, melona, arbuza, kiwi z dodatkiem jabłek lub owoców egzotycznych takich jak mango, banan czy pitaja.
Zapomnij o niekończącym się ręcznym krojeniu świeżych owoców! Z szatkownicą Robot-Coupe zaoszczędzisz sporo czasu i zwolnisz swoich pracowników z tego niewdzięcznego zadania. W ciągu 1 minuty szatkownica CL50 pokroi 4 kg owoców na plasterki, w słupki julienne, kostkę lub je zetrze! Owoce są idealnie pokrojone, a sałatka wygląda doskonale przez cały czas jej konsumowania. Wynik: gwarantowane zadowolenie gości i mniejsze marnotrawstwo.
Dzięki przygotowanym mieszankom owoców będziesz mógł umieścić w karcie oznaczenie „home made”. Dodaj do sałatki suszone owoce, orzechy, liście mięty, świeżej bazylii albo owoce leśne takie jak porzeczki czy maliny. Nadaj deserowi indywidualny charakter za pomocą lekkiego syropu z mleka migdałowego o waniliowym lub cynamonowym aromacie.

 

Szczegóły dotyczące szatkownicy znajdziesz w KATALOGU

 

 Czy gastronomii grożą spadki obrotów?

 

Rynek gastronomiczny w Polsce miał w 2015 r. wartość ok 25 miliardów złotych (PMR). Według Colliners Poland udział placówek gastronomicznych w centrach handlowych stanowi ok. 12 proc. rynku. Wśród placówek tych najwięcej jest typu fast food i dominują niewielkie zakupy, o wartości kilkunastu złotych na klienta.

- Wśród przebadanych przez nas sieci gastronomicznych, niedzielne obroty w lokalach zlokalizowanych w centrach handlowych wynoszą średnio 15 proc (wahają się od 10 do 18 proc). Czyli na skutek zakazu handlu w te dni sprzedaż może spaść o ok 450 milionów złotych. Towarzyszyć może temu redukcja zatrudnienia w tych placówkach rzędu 9 proc, czyli o ok 1,8 tysiąca osób – mówi Mateusz Walewski, Starszy Ekonomista PwC.

Punkty gastronomiczne w centrach handlowych w zasadzie nie mają możliwości przeniesienia sprzedaży na inne dni tygodnia. Posiłki w centrach handlowych spożywane są przede wszystkim przy okazji innych zakupów przez co, jedynie w niewielkim stopniu obroty mogą przenieść się do restauracji poza galeriami, nieobjętych zakazem handlu.

 

Jakich błędów unikać otwierając lokal?

 

Jak pokazują statystyki, znaczna część nowych firm nie jest w stanie przetrwać pierwszego roku i dotyczy to również branży gastronomicznej. Ważne, aby identyfikować i rozpoznawać zagrożenia, na jakie jest narażony młody przedsiębiorca, a następnie skutecznie je niwelować.

Jednym z najczęściej popełnianych błędów na wczesnym etapie zarządzania lokalem, jest przesadna ingerencja właściciela w obszary z zakresu podstawowego funkcjonowania firmy , co nazwać można efektem samozatrudnienia. Młody przedsiębiorca, swoją pracą wypełnia etaty zajmujące się najbardziej elementarną, operacyjną działalnością lokalu. Jest on jednocześnie kucharzem, dostawcą i kelnerem. Rozmawia z przedstawicielami handlowymi i zajmuje się rekrutacją pracowników. Właściciel wykonuje zatem zadania, które sam powinien jedynie nadzorować. Najczęstszym wytłumaczeniem tego zachowania, jest złudne poczucie oszczędności. Teoretycznie, w kasie zostają pieniądze, które stanowiłyby koszt wynagrodzeń zatrudnionych pracowników. W praktyce jednak, przedsiębiorca traci cenny czas oraz energie, które powinny być skierowane na promocję, reklamę, dotarcie do jak największej liczby nowych odbiorców, poszukiwanie najlepszych i najtańszych dostawców i wiele innych zadań, które wpływają bezpośrednio na jakość zarządzania lokalem. Często właścicielowi towarzyszy również przekonanie, że nikt nie jest w stanie wykonać określonej pracy tak dobrze, jak on sam. Efekt tych działań jest zazwyczaj jeden: przemęczony nadmiarem obowiązków przedsiębiorca, odczuwa coraz mniejszą satysfakcję z pracy. W pewnym momencie, własna firma staje się źródłem problemów, ogromnego zmęczenia i niezadowolenia. Sam lokal, bez osoby, która skupiłaby się na zarządzaniu i promocji, nie ma szans na przetrwanie i z góry skazany jest na zamknięcie...
 

<script>
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){
(i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),
m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)
})(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga');

ga('create', 'UA-101887098-1', 'auto');
ga('send', 'pageview');

</script>